Vše k nákupu - reklamace, výměna a vrácení
REKLAMACE
Mrzí nás, pokud se stala nějaká chyba. Pro snadnou reklamaci je k dispozici on-line formulář, který stačí vyplnit a nebo se na nás můžete obrátit na e-mailu reklamace@domara.cz.
JAK VÝROBEK REKLAMOVAT
O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti, pokud budete mít jakékoliv dotazy, obraťte se na nás. Posoudíme reklamaci a domluvíme s vámi další postup.
BALENÍ ZÁSILKY
- pokyny k zabalení zde
Zboží, které nám budete zasílat, zabalte do kartonové krabice (rozměry max 50x50x50 cm) a pošlete jako balík do Balíkovny na naší pobočku ID 54322, Nerudova 1273, 54301, Vrchlabí. Zásilky zaslané na dobírku nemáme povinnost převzít. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
REKLAMAČNÍ ŘÁD
O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte. Zboží, které budete posílat na reklamaci, zabalte do kartonové krabice (největší rozměry 50x50x50 cm). Můžete si u nás vyžádat štítek pro zpětnou zásilku. Pošlete zásilku jako balík do Balíkovny na naší pobočku ID 54322, Nerudova 1273, 54301, Vrchlabí. Zpětné bezplatné zaslání s využitím našeho štítku pro zpětnou zásilku nabízíme pouze u oprávněné reklamace. Zásilky zaslané na dobírku nemáme povinnost převzít. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
Zakoupení věci jste povinni při uplatnění reklamace prokázat předložením kopie kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Nemůžete jako spotřebitel uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením se zbožím, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi dohodli snížení ceny. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí. Záruka také neplatí pro vady, o kterých jste při nákupu věděl, jakož i pro ty, které jste si po převzetí na věci sám způsobil. Dále neodpovídáme za vady, které jste si na věci způsobil nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, nedodržením návodu nebo péče o výrobek, popř. zásad speciálních, se kterými jste byl při koupi výrobku seznámen.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
VÝMĚNA
Pokud byste raději jiný výrobek, nevadí, nabízíme výměnu za jiný výrobek nebo dárkový poukaz. Pro snadnou výměnu je k dispozici on-line formulář, který stačí vyplnit a nebo se na nás můžete obrátit na e-mailu vymena@domara.cz.
JAK VÝROBEK VYMĚNIT
Pokud byste chtěli vyměnit náš výrobek, který nebyl zhotoven na zakázku nebo upravován na přání zákazníka, domluvíme výměnu zboží. Nové zboží vám rezervujeme po dobu jednoho týdne, případně vám vystavíme v hodnotě zboží poukaz na další nákup, volba je na vás. Výměna je možná pouze u nepoužitého zboží. Výměnu je možné uplatnit do 7 dnů od převzetí zboží.
BALENÍ ZÁSILKY
- pokyny k zabalení zde
Zboží, které nám budete zasílat, zabalte do kartonové krabice (rozměry max 50x50x50 cm) a pošlete jako balík do Balíkovny na naší pobočku ID 54322, Nerudova 1273, 54301, Vrchlabí. Zásilky zaslané na dobírku nemáme povinnost převzít. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
formulář pro výměnu
Po obdržení formuláře s vámi domluvíme výměnu zboží a nové zboží vám po dobu jednoho týdne zarezervujeme, případně vystavíme dárkový poukaz v hodnotě zboží na další nákup. Náklady na dopravné s navrácením výrobku i zasláním nového zboží hradí kupující. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
VRÁCENÍ
Mrzí nás, pokud pokud jste si nákup rozmysleli. Pro snadné vrácení je k dispozici on-line formulář, který stačí vyplnit a nebo se na nás můžete obrátit na e-mailu vratka@domara.cz.
jak výrobek vrátit
Pokud se rozhodnete vrátit náš výrobek, který nebyl zhotoven na zakázku nebo upravován na přání zákazníka, máte právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží, v opačném případě můžeme zásilku odmítnout. O vrácení nás, prosím, nejprve informujte, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti.
BALENÍ ZÁSILKY
- pokyny k zabalení zde
Zboží, které nám budete zasílat, zabalte do kartonové krabice (rozměry max 50x50x50 cm) a pošlete jako balík do Balíkovny na naší pobočku ID 54322, Nerudova 1273, 54301, Vrchlabí. Zásilky zaslané na dobírku nemáme povinnost převzít. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky. Můžete si u nás vyžádat štítek pro zpětnou zásilku, za zpětnou zásilku s využitím našeho štítku účtujeme 69 Kč, náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující v plné výši.
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ
poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy
O odstoupení nás, prosím, nejprve informujte na email. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kuní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu, pouze v případě, pokud nebylo zboží dělané na zakázku a upravované na přání zákazníka, pokud zašlete zpět zboží, na které nelze uplatnit právo pro odstoupení od kupní smlouvy, můžeme zásilku odmítnout. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba, převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel musí o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost DOMARA s.r.o., se sídlem Nerudova 1093, Vrchlabí, identifikační číslo: 05734274, formou jednostranného právního jednání - spotřebitel může použít formulář pro odstoupení od smlouvy, dostupný na webu. Vrácené zboží spolu s dokladem o koupi spotřebitel zašle jako balík do Balíkovny na naší pobočku ID 54322, Nerudova 1273, 54301, Vrchlabí. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Spotřebitel bere na vědomí, že zásilku zašle pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od spotřebitele obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který byl použitý pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jiný. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.